sobota, 10 października 2015

WZORZYSTA SUKIENKA


Pierwszy weekend w domu od ponad dwóch tygodni. Dopiero co przyjechałam, a już jutro muszę wracać. Czas leci nieubłaganie szybko... Uwierzcie, mimo, że moja uczelnia jest wspaniała i w mieszkaniu w Warszawie czuję się jak tutaj, to nic nie jest w stanie zastąpić kochanych psiaków, rodziców, czasami troszkę wkurzających sióstr, drugiej połówki. Odliczam tylko dni do następnego przyjazdu.
Zdjęcia z dzisiejszego wpisu były robione tydzień temu. Ciężko w to uwierzyć, ale temperatura sprzed tygodnia i z dzisiejszego dnia to różnica ponad 20 stopni. Teraz trzeba wyciągać botki i płaszcze, grube swetry. Jak dojdzie do tego poranne wstawanie to jest naprawdę koszmarnie! A tak dobrze było w czasie moich najdłuższych wakacji w życiu ;) Zapraszam do oglądania zdjęć! 
PS Możecie mnie śledzić na instagramie i snapchacie: heartisabelle.

kurtka SECOND HAND | sukienka ZELTROS | buty CONVERSE | torebka KIABI

16 komentarzy:

  1. Wspaniała ta sukienka!
    I buty - ich dobór tu bardzo mi się podoba!
    Choć nie jestem fanką sportowego obuwia, to tutaj pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz, sukienka super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka ! do conversów idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka fenomenalna wprost! Całość świetnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, sukieneczka jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, ta sukienka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienkom zawsze mówię TAK <3 Ty wyglądasz zjawiskowo <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne włosy, a ja dalej myślę i myślę nad takim ścięciem! :)

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta sukienka, szkoda ,że pogoda się pogorszyła i trzeba ubierać się na cebulkę :( Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Temperatura aktualnie coraz bardziej mnie zadziwia ;)
    Śliczna sukienka, teraz to tylko z grubymi rajstopami.
    Tak dziwnie mi się czyta, że chcesz jak najszybciej uciekać z kochanej Wawci do domu xd

    OdpowiedzUsuń