wtorek, 8 grudnia 2015

UCHWYCONE NA ZDJĘCIACH CHWILE

Hej! Dawno mnie tu nie było. Serio, nie myślałam, że studia pochłaniają tyle czasu... Samo jeżdżenie z Warszawy do Tomaszowa i z Tomaszowa do Warszawy to weekend wyrwany z życia. Mam ochotę wtedy spędzić czas z bliskimi i po prostu odpocząć od tej bieganiny. Poranki są z dnia na dzień coraz gorsze. Ciężko wstaje się, gdy na dworze jest ciemno, a temperatura nie przekracza drugiej kreski na plusie. 

Nawiązując do tematu świąt - myślicie już o prezentach dla bliskich? To pewien zbieg okoliczności, ale w dzisiejszym wpisie daję Wam propozycję podarunku dla... każdego. Każdego, kto lubi łapać chwile na zdjęciach lub po prostu oglądać ładne, inspirujące fotografie. Niewielki koszt, a może sprawić dużo radości. Zdjęcia, które zamówiłam dla siebie, pomimo ekspresowej wysyłki, długo leżały w szufladzie, bo nie miałam czasu ich nawet przyczepić. Wiedziałam, że to będzie ściana nad łóżkiem (w końcu kupiłam je po to, by zapełnić puste miejsce). Niestety wbijanie gwoździ w wynajmowanym mieszkaniu raczej nie jest praktyczne ;) Tak jakoś wyszło i zdjęcia ułożyłam w serce. Wiecie? Codziennie, gdy się budzę, lubię patrzeć na to miejsce, na te zdjęcia. Część to nieprzypadkowe oczywiście zdjęcia, a reszta to moje wspomnienia. 

Jeśli dostałabym taki prezent, ucieszyłabym się niesamowicie! Za 80 zdjęć zapłacicie 35 zł. Być może będę miała dla Was niespodziankę związaną właśnie z tymi zdjęciami :) Śledźcie mojego insta, by być na bieżąco! 

Na mnie już czas. Nauka wzywa :) Dobranoc!

Zdjęcia możecie kupić na INSTAFOTO.PL :)

12 komentarzy:

  1. Piękny efekt :) Też uwielbiam oglądać zdjęcia i też mam kilka w ramce na ścianie :) Przypominają mi miłe chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą stronę i już planuję duże zamówienie od nich :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) na pewno świetna pamiątka :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie to wygląda. Gratuluję pomysłu i wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy9/12/15 18:08

    Hejka jakiś czas temu pytałam o firanki z IKEI dzięki za szybką odpowiedź, następnego dnia pojechałam do centrum handlowego i zakupiłam je. Cena niska, bardzo niska. A w domu wyglądają 100 razy lepiej niż w sklepie, gdyby nie Twoje zdjęcia nie skusiłabym się nie. Do studenckiego mieszkanka idealne. Dziękuję. Serce nad łóżkiem wymiata. Chyba minęłaś się z kierunkami, może architekt wneętrz/stylista ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, super! Tak,to prawda. Firanki w sklepie nie prezentują się tak ładnie jak w mieszkaniu. Są delikatne,pięknie się układają<3 a jeśli chodzi o twój komentarz to tak miło mi się zrobiło,że nawet nie masz pojęcia :) nigdy nie miałam jakiegoś wielkiego talentu do rysowania,ale chyba coś z tworzenia mi zostało,hehe :) dodatkowo teraz jeszcze wykonuje manicure, lubię urządzać wnętrza i ogólnie estetykę :) dzięki za komentarz!pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Anonimowy9/12/15 23:41

    A to zdj z okna samolotu to z tych wakacji?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda niesamowicie :)
    Ja będę niedługo robić swój własny album.
    Zdjęcia to idealny prezent, staram się dawać bliskim zdjęcia w ramkach albo całych albumach.

    OdpowiedzUsuń