czwartek, 4 sierpnia 2016

SZARY KOMBINEZON W DWÓCH WERSJACH

Cześć kochani! W dzisiejszym wpisie mamy dla Was dwie wersje szarego kombinezonu w dwóch odsłonach. Pierwszy z nich - z długimi nogawkami, bardziej elegancki, sprawdzi się na ważne uroczystości, spotkania czy imprezy okolicznościowe. Wystarczy dobrać do niego ciekawe elementy w postaci biżuterii, torebki i butów. Moim wyborem są czerwone dodatki - klasyczne czółenka oraz efektowny naszyjnik. Kombinezon poprzez swój fason i materiał jest bardzo wygodny, a jak wiadomo, nie zawsze wygoda idzie w parze z wyglądem ;) W tym przypadku jest inaczej! Komfortowo i stylowo :)
Druga stylizacja to krótki kombinezon, który na pierwszy rzut oka wygląda jak sukienka. Dzięki ukrytym szortom pod falbanką, możemy czuć się komfortowo. Naszyjnik został ten sam z poprzedniego zestawu, natomiast dobrałam inne buty. Wiązane baleriny są hitem tego sezonu! Znajdziemy je w prawie każdym sklepie internetowym oraz stacjonarnym. Osobiście postawiłam na klasykę i wybrałam beżowe. Udało mi się je zdobyć za niecałe 40 zł (kocham internetowe przeceny :)). Gdzie możemy założyć takie zestawienie? Na wyjście z ukochanym, bo jest bardzo dziewczęce, ale i na co dzień. Co sądzicie o moich połączeniach? 
PS Koniecznie zajrzyjcie do sklepu, z którego pochodzą kombinezony! Wyprzedaże trwają :) Zostały ostatnie sztuki!
kombinezony MOOSHI | czerwone czółenka NO NAME | baleriny CZASNABUTY | naszyjnik CORALOVE | torba czarna TYLKOTOREBKI

12 komentarzy:

  1. Kombinezon jest obłędny! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć nie jestem fanką wysokich butów, to wybieram wersję z czerwonymi szpilkami!
    Wydaje mi się bardziej kompletna i stylowa :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje. Pierwszy kombinezon totalnie mnie zauroczył!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zestawiki! :)
    Cudnie wyglądasz!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne obie stylizacje ;)kombinezon mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. drugi kombinezon mnie zachwycił! extra go wystylizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kombinezon:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo naturalna ;) przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy4/7/18 15:45

    SuperbSuperb this composition,
    Your photos are superb
    I love your blog, good worke photographies

    OdpowiedzUsuń