piątek, 12 sierpnia 2011

oddaj mi chłopaka

Hej! Słoneczko dziś mnie przywitało, ale chyba zbytnio nie chce się już pokazywać. Mam nadzieję, że tak jak zapowiadają od poniedziałku już do końca wakacji będzie słonecznie! Z tej właśnie okazji i takiej że jestem po wakacyjnym wyjeździe i mam czas każdego dnia do godz. 15-16 będę robić sesje, także chętnych zapraszam :)

ostatnio wspominałam o pewnej książce. Na wakacjach przeczytałam jej drugą część. Jest świetna. Została ostatnia :)


opis z książki: 
Dlaczego nie cierpię Cameron Warner:
1. Ukradła mi chłopaka.
2. Jest najbogatszą dziewczyną w Nowym Jorku. Ma więcej designerskich ciuchów niż największy sklep.
3. Jest wredną jędzą.
4. Po szkole pracuję u jej rodziców i teraz mam jej pomóc zostać debiutantką roku na tegorocznym balu. Jeszcze czego!
5. Chyba już wspomniałam: ukradła mi chłopaka!!!


polecam :)

a teraz lęcę posprzątać, a potem będziemy się lenić!
baj!

2 komentarze:

  1. Nigdy nie mogłem zrozumieć jak można czytać takie książki :P Być może wszystko przez to, że jestem oryginalny xD Hmm... Będę musiał przysiąść w empiku i przekartkować coś młodzieżowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. spx blog ;)
    zapraszam do mnie-matrixowa-malinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń