czwartek, 5 stycznia 2012

Hej!
Dawno mnie tu nie było,mhm... Co tam u Was ciekawego? Troszkę późno pytam, ale to samo - jak po sylwestrze? :) u mnie super, usnęłam po 6 czy przed 7,jakoś tak. Całe 3 dni byłam nieżywa. Dopiero troszkę obudziłam się wczoraj, ale dziś znów dopadł mnie senny nastrój. Na szczęście jest już wolne z czego bardzo się cieszę.
Dziś dopadło mnie coś, na co bym się nie odważyłam rozmyślając. Wzięłam nożyczki i ciach! Obcięłam włosy! Porządnie. Ale cóż. Mówi się trudno, nie jest źle :)
Aaaa no właśnie! Muszę pomalować paznokcie! Ostatnio mama kupiła cudowny lakier - granatowy mat. No musiałam wypróbować,pomimo że miałam tego samego dnia pomalowane juz innym kolorem :)


to przed


i po!

prawda, że śliczny?

Trochę już oczy mi się kleją, więc idę spać. A! No i przypominam o mojej szafie, na którą staram się wstawiać coś co jakiś czas,zapraszam. KLIK

Dobranoc!

14 komentarzy:

  1. Anonimowy6/1/12 14:27

    pokazesz nowa fryzurke ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/1/12 20:20

    Pokaż włoski ! :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7/1/12 21:35

    Ten różowy lakier jest prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12/1/12 14:48

    co cie nie ma ? ; <

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12/1/12 14:48

    troszke pusto ostatnio-.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12/1/12 18:37

      Widzę,że ci nie zależy na tym blogu. Wystarczyłoby gdybyś napisała "przepraszam przez kilka dni tu nie bd zaglądał,bo...". A ty nic -.-

      Usuń
  7. Anonimowy15/1/12 17:54

    http://www.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U&ob=av2e Nutka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17/1/12 15:53

    tą piosenkę co Ci podałem/am :)) też uwielbiam bo mi się kojarzy miło.(wspomnienia)

    OdpowiedzUsuń