niedziela, 15 kwietnia 2012

132

Witam :)
Przeraziłam się,gdy wyjrzałam przez okno. Deszcz, deszcz i jeszcze raz deszcz. No może dodam do tego chmury. Ale tak dużo. Całe niebo chmur. Jednak nie zrezygnowałam z tego, żeby założyć baleriny i koszulę, a na to marynarkę. Troszkę zmarzłam, ale tylko troszkę.

Wróćmy jednak do wczorajszego dnia. Pogoda na szczęście! poprawiła się w południe, chociaż pod wieczór nie było tak ciepło. Bierzmowanie wyszło świetnie, może oprócz jednej rzeczy, ale chyba nie było tego widać, haha :) od wczoraj jestem Izabela ROZALIA. I jestem niesamowicie dumna, że mogłam być bierzmowana.



jacket - h&m
shirt - no name
 flower-clasp - h&m

Niestety troszkę lekcji mnie teraz czeka, bo każdy chce wcisnąć swój sprawdzianik przed egzamin. Oczywiście. Ale obiecuję, notka jeszcze dziś będzie :)
Także życzę miłej niedzieli, a przede wszystkim pogodnej!


14 komentarzy:

  1. Fajne fotki ;) U mnie tak samo deszcz i zimno ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15/4/12 13:09

    haha u mnie też było kilka pomyłek ale tam, uszło jakoś xd

    OdpowiedzUsuń
  3. o mama takiego samego kwiatka z hm!:)
    ja mialam z bierzmowania monika:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna ta marynarka z kwiatkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem jeszcze przed bierzmowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No u mnie w liceum ;p a pierwszym:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog . ♥

    Obserwuję , i liczę na rewanż . ; ** !

    * Zapraszam : my-life-weronika.blogspot.com *

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny blog :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy15/4/12 15:12

    Ładnie ;) Świetna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też pogoda nie ciekawa ; p
    Ładna marynarka ^^ i słodka różyczka ; ]

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna marynarka, piękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna marynarka <3
    zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń