wtorek, 12 czerwca 2012

173

Hej! Wczoraj doszła do mnie paczka z biżuterią! Ale niestety, pokażę ją innym razem. Dziś 'myoutfitsinspirations'.


Bez tytułu #60

Sportowo i z szykiem, hmm... ulicznym! Żółty top przełamany czarnymi litami i zwykłymi jeansami w fajnym kolorze, który sprawia że wyglądamy 'na luzie'. Dla dopełnienia czarne okulary i kopertówka w panterkę.


Bez tytułu #59

Tak jak wyżej, styl typowo luźny. Boyfriendy z river island idealnie komponują się z cudownym plecaczkiem z topshop'a. A dla kontrastu neonowa mgiełka, okulary i standardowo w takich zestawach - białe trampki.


Bez tytułu #58

Outfit w stylu babydoll, w którym dominują malinowe cygaretki i śliczne kremowe balerinki z asos'a. Dodatkowo biała baskinka z river island, czarne stylowe okulary i złote bransoletki.

W następnym poście postaram się pokazać już siebie i tak na zmianę. A to dlatego, że polska pogoda na to nie pozwala... No cóż, miłego popołudnia! 

15 komentarzy:

  1. 2 inspiracja jest świetna!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe zestawy. obie żółte bluzeczki i jeansowy plecak- super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zestawy piękne!:) nie mogę się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oo świetnie inspiracje ! :D
    uwielbiam takie połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 3 mi się baaardzo podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12/6/12 18:43

    Wszystkie zestawy bardzo mi się podobają. Zdecydowanie przypadły mi do gustu.
    Jednak najbardziej podoba mi się ostatni zestaw. Kolorek spodni jest śliczny. :)
    Pozdrawiam. !

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatni mi najbardziej przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam tą druga żółtą koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne inspiracje!!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam kochana i zapraszam do mnie:):*:*:*:*!

    OdpowiedzUsuń
  10. Żółty mnie ostatnio kręci, a baskina kręci mnie niezmiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Białe trampki są świetne wgl 2 mi się najbardziej podoba;)

    OdpowiedzUsuń