piątek, 6 lipca 2012

188

Witam po długiej przerwie!
Przez pierwsze dni wakacji nie miałam internetu, porażka. Kiedy już jednak został naprawiony, mnie nie było w domu, a innego dnia byłam chora jakby to można powiedzieć, strasznie bolał mnie brzuch. Dziś jestem i muszę się pochwalić :)
zostałam przyjęta do szkoły! Od września będę już licealistką, haha, klasy matematyczno-geograficznej. Pozdrawiam wszystkich, którzy idą ze mną :)

Dziś sprzątałam calusieńki dzień, wreszcie skończyłam i nadrabiam zaległości. Wczoraj pomalowałam paznokcie na cudowny, można rzec 'trawiasty' lakier. Bardzoo polecam. A co najważniejsze dla mnie - szybko schnie, co jest dobre przed pójściem spać, prawda dziewczyny? :)

Tak poza tym mam parę nowości w szafie. W tym sukienkę, którą chce już pokazać od pewnego czasu, a nie mam kiedy zrobić zdjęć. Ale obiecuję poprawę, a was zostawiam ze zdjęciami. Buziaki!




45 komentarzy:

  1. cudowny kolor lakieru :)
    + gratuluję przyjęcia do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet podoba mi się ten kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. postaram się jak najszybciej! :):*
    piękny kolor lakieru!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6/7/12 20:44

    Masz może listę zakwalifikowanych osób do Matematyczno-Geograficznej?

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy kolorek paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny kolorek :OO
    no gratuluję :D moja dawna klasa :D ciekawe kto będzie wychowawcą :D może pani Szadkowska?:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek .Szczerze mówiąc jeszcze takiego nie miałam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajniutki kolorek ^^
    masakryczny "kierunek " klasy O.o
    ale gratuluję (;

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepszy profil klasy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiedz mi proszę, gdzie kupiłaś tą odżywkę do paznokci Eveline?

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny odcień zieleni :)
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!
    haha widze, że nie tylko ja maluję paznokcie tuż przed snem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor lakieru ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy6/7/12 22:22

    kolor oryginalny :) powodzenia w liceum:*

    OdpowiedzUsuń
  15. O, dziękuję :* Ja szukałam w Naturze i nie było, a moim paznokciom przyda się taka kuracja :)
    Fajny odcień zieleni ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. ten kolor od Bell jest przecudaśny! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. słyszałam ze ta odżywka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam gdzieś te lakiery, jeśli szybko schną to warto kupić:D

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluje przyjecia - fajny profil:)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje dostania sie do liceum ;) neizly profil!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny zielony:)

    Zapraszam:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lepiej we wrześniu kupuj bo w tym pierwszym to jest tak ze jak sie cos wczesniej kupi mimo ze bylo wszystko napisane na kartce to i tak nauczyciele mowią swoje ;d i nie raz nie trzeba kupowac np ćwiczeń :D wiec lepiej nie przepłacać ;d a i jeszcze zawsze na początku roku w jednym miejscu sprzedają w szkole książki, takze mozna kupic sobie taniej ;d
    co do pani to bedziesz miala z nią dobrze jak bedzie wychowawcą :) jest najlepsza :) (wiem co mówię) :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy7/7/12 10:05

    świetny kolorek ;)

    http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję i świetny kolor ;]

    pozdrawiam i zapraszam .. dodajemy ?? ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję dostania się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje:) śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ten zielony jest boski, chcialam sobie taki kupic, ale nigdzie go dostac nie moge:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję, świetny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. a to roznie ;d albo na oknie sie rozłożą, albo na stołach ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny kolor, soczysty :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy7/7/12 18:52

    Do I LO idziesz?

    OdpowiedzUsuń
  32. super kolorek ;) , też mam tą odzywkę 8w1 :D


    zapraszam; Długowłosa Blondynka ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. może się skuszę na lakier z tej firmy, skoro szybko schnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. LOVELY COLORED NAILS, IT WORKS SO WELL WITH YOU.

    OdpowiedzUsuń