piątek, 17 sierpnia 2012

219

Raz wychodzi słońce, raz są same chmury na niebie. W takie dni nie wiadomo, czy wyjść na zdjęcia czy nie. Dlatego przy pomocy statywu i folderu ze starymi zdjęciami właśnie kombinuję post tutaj. Taki mix nieopublikowanych zdjęć. Możecie zobaczyć jaką fryzurę miałam na balu (kiedy to było?!), jak odżyły moje paznokcie po odżywce o której wspominałam i włosy bez prostowania. Reszta to jakieś tam przebieranki. Pokazuję wam nową torebkę stąd i top który już tu był, ale nie na mnie. Także... miłego oglądania!

creepers -  click
bag - click
top - second-hand
bluzka / blouse in heart - click

















22 komentarze:

  1. u mnie taka sama pogoda, raz słonce, raz chmury...
    fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17/8/12 18:05

    śliczne pazurki *__* przepraszam,wiem,że podawałaś,ale mam zbyt mało czasu żeby poszukać jaka to odżywka do paznokci,podasz?z góry dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne :) eveline 8w1 dostępna w rossmannie :)

      Usuń
    2. Kupiłam ją sobie kilka dni temu, niedługo zaczne stosowac :P
      A ja mam pytanie - w jakim programie przerabiasz zdjęcia?

      Usuń
  3. genialny mix zdjęć!!! super efekt!!
    idealnie!!:*
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    JAK ZAWSZE POZDRAWIAM I ZAPRASZAM:):*:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia - w jakim programie dodajesz te efekty . ?

    OdpowiedzUsuń
  5. jaaakie zestawy <3
    genialny koczek ^^ ty to we wszystkim świetnie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne buty! ♥ u mnie video, zapraszam! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy17/8/12 18:57

    genialne! :)
    w jakich edytorach przerabiasz tak fajnie zdjęcia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super bransoleta i cudny top ten siwy :d

    OdpowiedzUsuń
  9. na trzecim zdjęciu wyglądasz ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17/8/12 20:02

    creepersy świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia .
    Genialne buty i bransoletka ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17/8/12 22:54

    jak przerobiłaś 3 i 6 zdjęcie?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna ta bluzka w serduszka !

    OdpowiedzUsuń
  14. "i <3 90's" - dobra koszulka, lata 90. - lata mojego dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Własnie mi podsunęłaś fajny pomysł jak mogę nosić moją spódniczkę w groszki ! dzięki :D

    OdpowiedzUsuń