środa, 22 sierpnia 2012

222 / MAXI DRESS

Hej!
Niedawno wstałam i niedługo się szykuję i jadę do miasta. Dziś mam zamiar troszkę sie poopalać, ale nie wiem co z tego wyjdzie :) Wczoraj przyszła mi paczka, ale o tym innym razem. Dziś w roli głównej sukienka maxi. Kiedyś mi się nie podobały, dopiero od niedawna darzę je miłością. I tak się składa, że ciocia mi ją przywiozła, więc jestem bardzo zadowolona z takiego trafu :) Zamiast jeansowej kurteczki jest związana jeansowa koszula. Są i moje ukochane rzemyki z nefryt-sklep, które naprawdę polecam zamówić :) Pasują do wszystkiego! A! No i powiększyłam rozmiar zdjęć :)









sukienka / maxi dress - no name
koszula / jeans shirt - h&m
rzemyki / bracelets - click


35 komentarzy:

  1. Sukienka wygląda cudownie! ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22/8/12 10:25

    Uwielbiam maxi!! świetnie wygląda z tą jeansową koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest prześliczna! Uwielbiam maxi! Bardzo dobry pomysł z powiększeniem zdjęć :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie zaczynam od nowa:)
    http://a-fashiondrug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ci do twarzy w tej sukience :) A jeansowa koszula świetnie współgra z całą resztą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna sukienka i bardzo fajne miejsce do zdjęć :)
    a Ty z każdym zdjęciem jesteś coraz śliczniejsza!
    PS - dotarły do mnie "namówione przez Ciebie" buty (creepersy), ciągle się zastanawiam czy i jak je nosić...

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22/8/12 13:27

    wow! rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju koszula świetna, zresztą sukienka też:D!

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna maxi :) a buty gdzie zgubilas ;)?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz!
    Genialne to połączenie długiej sukienki i jeansowej koszuli ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula do sukienki - świetne połączenie! Bardzo mi się podoba! Super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sama nie posiadam takiej sukienki, ale wyglądasz w niej genialnie i super połączyłaś z koszulą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również mam słabość do sukienek maxi.. zawsze wygląda się w nich pięknie i kobieco ;)

    Miłego dnia ;)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka ma ciekawy wzór. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna maxi :)
    oddaj urodę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne foto:) może poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22/8/12 18:07

    świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna sukienka, bardzo ładnie wyglądasz :D!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. też kiedyś nie przepadałam za sukienkami maxi a dziś je uwielbiam !!! :) pieknie wyglądasz ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładna ta sukienka;)

    śliczny set;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładna koszula :)
    mój po rozłożeniu jest strasznie wysoki ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy22/8/12 21:14

    Cudownie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. wiem :P haha ładna jesteś. chyba, że pozmieniałaś wszystko w photoshop'ie :D hahaha

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ślicznie wyglądasz w takiej sukience:)! piękna:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna maxi!! :)
    Bardzo pasuje do tego jeansowa koszula :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. oo prosze ;D ale dumna jestem ze to zauwazylam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna koszula :) ja jakoś nie lubię maxi :) może dlatego, że moje nogi to dwie grube serdelki i jestem niska ? :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy27/9/12 21:38

    Okej sukienka świetna, ale ty w niej wygladasz okropnie. ; / Postarzyła cie o jakies 15 lat i nie dotwarzy ci w niej, a co do bloga to super i wgle inne stylizacje sa calkiem okej ;) Sorka za szczerość . ;D

    OdpowiedzUsuń