niedziela, 11 listopada 2012

249 / BLACK SKIRT

Dziś pogoda znacznie się poprawiła :) Było cieplutko, ale niestety za zdjęcia wzięliśmy się niedawno.
Dziś ma premierę spódniczka, która przyleciała do mnie razem z kolorowymi swetrami :) Mam taką na sprzedaż, więc zapraszam zainteresowanych ;) Cieplutkie zakolanówki dają radę za każdym razem, kiedy chcę założyć cienkie rajstopy, a wiem, że zmarzną mi nogi. Do zestawu koronkowa bluzeczka z second-handu. Jak się podoba? :)




spódniczka KLIK / bluzka second-hand / zakolanówki h&m

21 komentarzy:

  1. Zakolanówki są fantastyczne.:D
    Zapraszam cię do mnie:
    www.modamuzyka-officalisabella.blogspot.com
    www.glamour-fashion-newyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! :) Baaardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, śliczna bluzeczka. :) Sh, to super miejsca. Mam z tamtąd wiele ubrań i się tego nie wstydzę bynajmniej mam oryginalne fajne rzeczy.. często firmowe ;p

    Pozdrawiam, Oliwia
    dawno u mnie nie byłaś.. może zajrzysz i zostawisz coś po sobie? inspiritsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz,ale nie zimno Ci ;P?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia były robione w 5 min :D stopy mi zmarzły,haha:D

      Usuń
  5. Śliczny strój ; >
    Bluzka jest genialna ; p

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna bluzka i to z sh!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziewczecob;) spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładne włosy :)
    Zestaw super !

    http://iloveitnorka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ci juz wlosy urosly zazdrosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna bluzeczka, moje ulubione zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niezły łup ta bluzeczka :)) a zakolanówki dodają uroku!

    OdpowiedzUsuń
  12. aleś piękna Słońce <3

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny zestaw !


    Pozdrawiam ;) !

    OdpowiedzUsuń