czwartek, 24 stycznia 2013

284 / Co założyć?! POMOCY!

  PRZYPOMINAM O KONKURSIE wygraj buciki!

Bal karnawałowy? Studniówka? Osiemnastka? A ty nadal nie wiesz, jak się ubierzesz? Proszę, właśnie idę do ciebie z pomocą.
Ze względu na to, że jest czas karnawału i studniówek, postanowiłam, że napiszę właśnie taki post. Propozycje na wiele okazji. Czemu w takim stylu? Otóż dlatego, że to właśnie ty jesteś gwiazdą i ty masz błyszczeć :) Jeśli buty na obcasie to nie Twoja mocna strona, zastąp je niższymi odpowiednikami. Zapasowe rajtki, bibułki matujące i dobry humor to must have, które musisz mieć ze sobą na imprezie! Miłej zabawy :*


Bez tytułu #94



Bez tytułu #93
Bez tytułu #92



Bez tytułu #91


Bez tytułu #90



Bez tytułu #89


Bez tytułu #88



Bez tytułu #87

20 komentarzy:

  1. Chociaż nie szykuje mi się żadna impreza w najbliższym czasie, chętnie przygarnęłabym wszystkie te sukienki! ♥ Szczególnie nr. 2 i 3, są piękne. Dodatkami też bym nie pogardziła, co to to nie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 3,4 stylizacja najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zestawy,naprawde bardzo mi sie podobaja, szczegolnie 7:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne połączenia... ;) jak dla mnie 4 i 6 wygrywa!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute!

    http://negretfobia.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czerwone sukienki !


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zestawy! Szczególnie 1 i 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zestawy :) Mi najbardziej przypadł do gustu 2, 5 i 6 ^.^
    Obserwuję i pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla Mnie pierwszy zestaw!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie zestawy jak najbardziej na plus! Ja w tym roku w ferie rozpoczynam sezon 18stek, więc sukienki się przydadzą :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy powalił mnie, reszta ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy26/1/13 12:24

    świetne propozycje! w większości wyszła bym bez jakikolwiek obaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda ze ja już tydzień po ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepych barokowy rządzi widzę! ach, chciałabym pójść na 100dniówkę...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zwłaszcza bordowe szpilki, za moich czasów nie chadzano w tak "wypasionych"rzeczach

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy i przedostatni - założyłabym bez wahania!


    www.confassion.pl - mój internetowy butik z ciuchami dla Blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń