sobota, 28 września 2013

RED JACKET AND... MY SISTER!


W dzisiejszym poście możecie zobaczyć moją młodszą siostrę (tak, wiem, nie wygląda na młodszą :D). Zaczęła od niedawna nosić okulary, ale uważa, że jej nie pasują. Rozwiejmy jej wątpliwości, prawda, że wygląda uroczo? :)
Mamy chyba już totalną jesień... Strasznie zimno, o 19 jest już ciemno, a ja najchętniej wyjechałabym już na wakacje... Jeszcze tylko kilka miesięcy :( Z tego powodu, ze tegoroczna jesień to smutna pora roku, chciałam trochę rozweselić te szarości za oknem i sprawiłam sobie kurtkę... w soczystym kolorze. To już trzecia z tego sklepu i za każdym razem jestem tak samo zadowolona! Jeansy to mój nabytek. Miały być jasne, poprzecierane, boyfriendy, ale znów wybrałam ciemne. Mam wrażenie, że moje wszystkie pary spodni wyglądają tak samo :D A dlaczego kalosze? Bo to chyba najlepsze obuwie na jesienne kałuże i deszcz :)


kurtka GOODLOOKIN | koszula CHICNOVA | spodnie CUBUS | kalosze SALON ANKA | torebka PERSUNMALL
Natalia: kurtka MOSQUITO | buty CZASNABUTY | koszulka SHEINSIDE
zdjęcia: Szymon

36 komentarzy:

  1. śliczną masz siostre ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądacie jak dwie krople wody :)
    ładna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :D Obie jesteście śliczne :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy28/9/13 11:39

    jeeejciu jak ona urosła!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw :)
    i oczywiście że wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i ty i twoja siostra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam, że masz malutką siostrę? może to Twoja druga siostra?
    ale jesteście do siebie podobne :)
    http://bluejeansandme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. do twarzy Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czerwona kurtka jest świetna! fajnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteście podobne no i obie śliczne! Okulary są spoko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kaloszki śliczne! :)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jaka podobna do Ciebie ! :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja siostra wygląda świetnie ;) Super kolor tej kurtki

    OdpowiedzUsuń
  14. Te same uśmiechy i oczy macie. :D
    Fajny zestaw, kurtka ma bardzo ładny kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie kochana! Świetne kalosze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie podobne :O o ile jest młodsza

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteście takie podobne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw. Masz śliczną siostrę. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Identyczne jesteście o.O No ale obie śliczne ;*
    zapraszam do mnie: http://lulusioowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kurtka!
    Obserwuję cię od dawna jednak dziś zapraszam do siebie na pierwszy post:)
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jeśli mam być szczera, to powiem, że nie każdemu okulary pasują, ale Twoja siostra wygląda w nich naprawdę świetnie! *.*
    a co do kurteczki, to jest piękna :) Nie lubię jak za oknem jest szaro i ludzie ubierają się tak samo :(

    OdpowiedzUsuń
  22. osz kurczaki, jestescie tak podobne zanim cokolwiek przeczytalam myslalam ,ze to Ty tylko w dwoch outfitach :)
    swietne wygladacie!

    OdpowiedzUsuń
  23. fajną torbę masz!
    jesteście trochę podobne, ale siostra wygląda dobrze w okularach, przekona się do nich!

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy29/9/13 22:30

    Ile kosztowały spodnie? ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. ale to pierwsze zdjęcie jest urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacyjna czerwona ramoneska :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Combine with a necklace and <a href="http://www.zaful.com/s/long-white-maxi-dress/ </a> makes me feel really good.The reunion went perfectly after that. Thanks for your article wise suggestions and I highly recommend you to try this dress out as well!

    OdpowiedzUsuń