sobota, 5 października 2013

NEON!


Jak jesień, to ciemne i smutne kolory. Takie właśnie zdanie ma wiele osób. Chciałam to przełamać i zdecydowałam się, że musze poszukać na wyprzedażach jakiegoś neonowego swetra, albo przynajmniej w innym kolorze niż szary. Trafił mi się, naprawdę! Bez namysłu zamówiłam i jestem bardzo zadowolona. Ok, mam sweter, nie mam torebki. Mam torebkę, nie mam spodni. Mam spodnie, nie mam.. butów! Ah, my kobiety :) Moje landrynki to naprawdę tanie buty, a jakie wygodne! Cieszę się, że znów nie przepłaciłam. Nie lubię wydawać na coś, jeśli poszukam i mam to samo, w zdecydowanie mniejszej cenie :) 
Jak wam się podoba? Razem ze mną dołącz do akcji 'rozświetl ponure ulice' a twoje miasto od razu nabierze barw :)


spodnie CUBUS | sweter ROMWE | lordsy BUCIKSKLEP | zegarek DW | torebka PERSUNMALL | kapelusz WD
zdjęcia: Szymon

65 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o naleśniki to robiłam je na oko :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. cudowna! jednak zegarek kolorystycznie mi się tu gryzie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Również fajny zwyklak tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna klasyczna stylizacja, podoba mi się ten kolor różowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak! stop smutnym kolorom :)
    świetna torebka, śliczne okulary,
    cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz cudnie kochana:) sweter boski !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne kolory. ;3
    Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. jest mega genialny <333333

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to cudo!
    Aż zaobserwuję

    world-shino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy5/10/13 18:50

    Do twarzy Ci w tym neonie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor rewelacyjny, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super buty :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna stylizacja <3

    obserwuje i lubie na FB :)
    http://lala-lovee43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju swietna stylizaacja ogolnie bardzo spodobal mi sie twoj styl po przegladnieciu postow:)
    dzieki za komentarz, obserwuje:*
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dość ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Megaaa stylizacja :*
    Też uważam,że w jesień nie trzeba bać się neonów :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja! :)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    JULIABLOGER.BLOGSPOT.COM <--- KLIKNIJ!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jesteś, a stylizacja genialna <3
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kolor swetra ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam taki odcien rozu w polaczeniu z dzinsem! rewelacja!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega sweterek, promieniejesz tak poza tym <3 pięęęęęęęęęęękna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam,
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. widze uderzyłaś w moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja! Śliczny ten sweterek! :)

    Pozdrawiam,
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny blog!
    Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje !
    Może będziemy siebie obserwować ?
    Pozdrawiam Alexa ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo mi się podoba! szczególnie torebka i faktura swetra.
    co nie zmienia faktu, że ja pozostaję przy moich czerniach i szarościach. przez niemal caly rok;p

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja, racja bardzo optymistyczna ;)
    świetny blog ^^
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    pozdrawiam cieplutko ;*
    jest u mnie konkurs, może cię zainteresuje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweter ma cudowny kolor i pięknie pasuje do paznokci :D. Świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy6/10/13 10:56

    Świetnie się ubierasz!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw. Ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna stylizacja :D Obserwuję
    http://kakaowe-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie!
    Obserwuję ♥♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. cudownie calosc wyglada wedlug mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jejku :( strasznie zazdroszczę Ci urody i całej sylwetki! jesteś przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie Ci w neonie! Bardzo mi się podobasz w tej stylizacji.
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak milo zobaczyc neony także jesienią..super

    OdpowiedzUsuń
  37. sweterek i pazurki rewelacja <3 Całość bardzo mi się podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam takie kolory!

    Obserwuję, odwdzięczysz się? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. I to mi się podoba ! Wesoły, wygodny i mega stylowy zestaw ♡ jestem zakochana!



    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  40. jesienią właśnie trzeba się ożywić kolorami :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. wow!
    genialnie wyglądasz!

    pozdrawiam,
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy7/10/13 09:42

    świetny sweterek!! uwielbiam takie połączenia neonowych kolorów:D
    Zdecydowanie chętnie będę obserwować Twoje dalsze stylizacje;D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Neony jesienią - jestem zdecydowanie na tak :) Z chęcią bym przygarnęła sweterek w takim kolorze do swojej garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajna torebka :-)
    Pozdrawiam :-)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny kolor! :) Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy7/10/13 21:10

    świetny sweter! do twarzy ci w neonowym kolorze :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Sweterek świetnie rozwesela w taką pogodę ;] A spodnie są śliczne;]
    http://veneaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny masz styl! piękna stylizacja:) pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ladny kolorek paznokci, odrazu rzuca sie w oczy :)
    Sweterek rowniez piekny :D

    Balerinki przypominaja mi troche moje wlasne, gdyz mam identyczne tylko ze czarne, hihi :*

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie w wolnej chwili :-)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  50. fantastyczny blog!!
    jesteś przepiekna!
    zajrzysz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  51. If black off shoulder dress keeps women a sense of mystery.Then dress formal dress
    shows the neat and pure of a girl.

    OdpowiedzUsuń