6 sierpnia 2014

NEONOWA SUKIENKA

Wreszcie możecie zobaczyć w pełni moją osiemnastkową sukienkę. Cieszę się, że wybór padł na nią, ponieważ jak widać jest bardzo uniwersalna i jeszcze nie raz ją założę. Wystarczy dobrać do niej proste dodatki - buty w kolorze beżowym, kurtkę i złotą biżuterię. Sukienka wygląda świetnie nawet z białymi Conversami! (sprawdziłam). Czarna ramoneska pełni tutaj rolę marynarki i nadaje całości lekko rockowego charakteru. Jak Wam się podoba?

sukienka MOHITO | szpilki LOVELYSHOES | torebka BRYTYJKA.PL

21 komentarzy:

  1. Świetnie ta sukieneczka wygląda i także uważam, że do conversów będzie pasować ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię takich sukienek bo uważam że wszaytkie robaki będa na mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, jednak nadal uważam ze sukienka troche zbyt prosta. Jednak dobrze, bo wiecej razy ja ubierzesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sukienka !!

    Obserwujemy z Maleństwem i zapraszamy do nas ;)
    zyciewmegapikselach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie wyglądasz :3

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka jak najbardziej do Ciebie pasuje :) i ten kolor, genialnie!

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest piękna.
    bardzo ładnie kontrastuje z Twoim kolorem włosów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka i torebka sa cudne

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio dużo neonu w Twojej szafie :) bardzo fajnie
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka ma wspaniały kolor <3 ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka! Super ma kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka, wyglądasz w niej fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja chętnie podkradnę Tobie tą torebeczkę i sukienkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajjj uwielbiam szpilki nude :) najpiękniejsze buty na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka <3 p\Przymierzałam podobną w New Looku. Niestety, nie do twarzy mi w takich kolorach :(
    http://fancydressball.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. No wspaniały zestaw! Ogromnie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy28/6/15 00:50

    Hejj bardzo ładna sukienka nie chciałaś byś może sprzedać? :)

    OdpowiedzUsuń