poniedziałek, 29 września 2014

AUTUMN


Dziś całkiem niewymuszony post, a raczej stylizacja w czerni. Zauważyłam, że dostosowuję swoje zestawy do mojego samopoczucia i nastroju. Cały tydzień leżałam przeziębiona (co jest właśnie powodem mojej nieobecności na blogu), nadal jestem i dlatego widzicie mnie tak ubraną. Na ten przejściowy okres, między ciepłą jesienią, a chłodną zimą nabyłam już odpowiednie buty - delikatnie ocieplane, minimalistyczne workery, które możecie zobaczyć poniżej. Jedynym kolorowym akcentem są moje paznokcie, wykonane przez moją kochaną Kingę Galińską ♥ No i może jeszcze piękna, złota jesień, która została uchwycona na zdjęciach.


kurtka ROMWE (podobna na bonprix.pl) | bluzka RESERVED | buty PANTOFELEK24 | spodnie H&M KIDS | bransoletka JUST BEAUTY EDYTION

19 komentarzy:

  1. Pazurki genialne! Tak jak reszta zestawu :) Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny blog, zdecydowanie kradnę do obserwowanych! : ))
    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie masz śliczne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. botki świetne :) a Ty jak zwykle - słodziak taki, nawet kiedy jesteś przeziębiona! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy29/9/14 23:30

    pazurki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty <3 Bluzka <3 i te paznokcie :) Cudnie!
    Fajny blog. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. nice look, love the top

    OdpowiedzUsuń
  8. to, że bluzka jest jasna a okulary tak połyskują przyciąga wzrok - bardzo fajnie, że nie postawiłaś na taką czerń totalna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, muszę koniecznie kupić sobie czarną ramoneskę! :) a pazurki urocze :) te różyczki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy1/10/14 12:03

    Przepiękna ramoneska <3 gdzie taką znalazłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarna ramoneska bombowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Pazurki są kapitalne!!!!
    Wspaniałe zdjęcia!!
    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się, że nie wybrałaś kolorowe (czytaj nie czarne) akcenty, które ożywiają stylizację :)
    Piękne pazury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja.Pazurki i bluzka są śliczne.
    Zapraszam do siebie:
    http://stylishsis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajebiscie! <3

    Taki styl kocham, a buciki chetnie bym ci zdjela i uciekla ! <3

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń