czwartek, 20 listopada 2014

POLKA DOTS


Dzisiejszy post to stylizacja Natalii. Luźne jeansy połączone z biała koszulą w czarne kropki świetnie przełamują białe conversy. Zestaw nie robi się nudny i klasyczny. Płaszcz z zeszłego sezonu dzięki swojej uniwersalności, nadal pozostaje modny i pasuje do wszystkiego. Natomiast komin ze sklepu 4f chroni szyję przed chłodem i jednocześnie fajnie wygląda w takiej luźnej stylizacji. Jak Wam się podoba?


płaszcz ROMWE (podobny na bonprix.pl) | koszula OASAP | boyfriendy NEW YORKER | trampki CONVERSE | komin 4f.com.pl

21 komentarzy:

  1. Super połączenie - świetna koszula. Jednak na trampki juz za zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest ten płaszcz!:)
    wyglądasz super:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba!
    aż się sama dziwię, bo nigdy bym nie przypuszczała, że połączenie melanżu z kropkami może mi się aż tak podobać ;)
    to wszystko chyba zasługa urody Modelki - ona tu tak czaruje pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja!xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie świetny outfit, ja zmarzłabym w tych butach! :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie płaszcz świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba! Świetnie to połączyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny masz płaszczyk xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw. Płaszczyk bardzo w moim guście. Generalnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz w tych spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :) super płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super stylizacja! Całość na TAK <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, jak ja bym chciałam ubrać trampki, a tu tylko plucha :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo przyjemny zestaw, chętnie bym taki zarzuciła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba :) śliczna dziewczyna;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszcz jest super!

    OdpowiedzUsuń