czwartek, 18 grudnia 2014

CASUAL OUTFIT


Próbne matury za mną. Były straszne. Ale czego można się spodziewać po nowej podstawie programowej? (...) Już jutro ostatni dzień w szkole w tym roku kalendarzowym. Uświadamia mnie to w tym, że czas tak bardzo szybko nam umyka. Za niecały miesiąc moja studniówka, a za kilka miesięcy matura, które zadecyduje o tym, gdzie pójdę dalej.. To wszystko dzieje się za szybko! Kiedy zakładałam bloga miałam zaledwie 12 lat, a teraz czuję się trochę dziwnie z moim wiekiem. Jeszcze taka młoda, ale zaraz czekają mnie studia. Czy to nie dziwne?
Podsumowując takimi przemyśleniami zostawiam Was z casualowym zestawem. Buziaki!


bluzka TUTAJ | bezrękawnik SECOND HAND | spodnie ANTARESA |okulary JESSICA BUURMAN
nails by Kinga Galińska

11 komentarzy:

  1. świetny set! :)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo, że za różowym nie przepadam (mam kilka rzeczy w tym kolorze), to bezrękawnik w tym kolorze mi się podoba :D super wyglądasz w różu, tak dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie TAK - świetnie wyglądasz, uwielbiam taki odcień różu/fioletu.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, może się zawsze okazać, że za parę lat zdecydujesz się zdawać maturę jeszcze raz, po to by dostać się na jakieś inne studia ;)
    albo okaże się, że Twoja wymarzona praca to coś niezwiązanego wcale z tym, co planowałaś po maturze :)

    mówię Ci, te kilka lat to naprawdę wieeeeeelki przedział czasu - z autopsji Ci to mówię, ja sama te osiem lat temu byłam kimś zupełnie innym niż teraz i oburzałabym się bardzo, gdyby ktoś wtedy mówił mi że za osiem lat będę taką Mar jaką jestem ;P

    a wyglądasz bardzo fajnie!
    podoba mi się to zestrojenie kolorów tak na kamizelce, jak i na bluzce!

    OdpowiedzUsuń
  5. bluze masz wspaniałą, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie świetne :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Idealna stylizacja na szaro-bure dni!

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo zniszczone włosy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. kamizelka swietna <3 xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń