sobota, 7 lutego 2015

CHECKED DRESS


Minął już tydzień ferii, a ja jestem dopiero w połowie tego, co sobie zaplanowałam. Doba powinna mieć chociaż 30 godzin... :) Na szczęście w tym całym zabieganiu jestem tutaj z nowym postem dla Was :) Dawka inspiracji na smutne, pochmurne dni! 
Nie za często zakładam coś czerwonego, ale przez tą sukienkę chyba zmienię zdanie. Czuję się w niej świetnie! Dla wyższych dziewczyn będzie idealna jako tunika, np. do skórzanych spodni :) Ostatnio szukałam czarnej torby, która bez problemu pomieści wszystkie moje książki do szkoły, bo 'stara' już mi się trochę znudziła (no i zniszczyła). Nie chciałam kupować w ciemno, w sklepie, którego nie znam, bo mogłoby się to skończyć oderwaniem się paska pod ciężarem 3-4 kilogramów. Dlatego odwiedziłam ponownie mój ulubiony sklep internetowy, gdzie możecie znaleźć także inne torebki kuferki, jak ten mój :) Zapraszam do oglądania zdjęć!


płaszcz STUDIO MODY ESTER | sukienka KLIK | torba BRYTYJKA | buty PANTOFELEK24  | zegarek KATHERINE

22 komentarze:

  1. Ja w środę miałam ostatni egzamin na studiach, więc czeka mnie jeszcze 1,5 tygodnia wolnego ;) Marne szansę, że zdążę z realizacją swoich planów, ale przynajmniej troszkę odpocznę dzięki ukochanemu, który zabiera mnie na weekend walentynkowy w góry ;) Pięknie wyglądasz, świetna torebka!! Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki ten zestaw "czysty", jak Ty elegancko wyglądasz!
    a torba jest bardzo, bardzo fajna - podoba mi się, chociaż trąci nieco sportowym sznytem, którego fanką nie jestem.
    ale pasuje tu w stu procentach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This outfit is fantastic! What I love is combination checked dress with gray coat! Just perfect <3

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka zdecydowanie powinnaś nosić takie kolory, rozświetla Ci buzię. A co do torebki to ciężko przewidzieć, ja kupiłam torebkę i po dwóch miesiącach się popsuła, wyglądała na solidną i nosiłam ją tylko do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty super. Uwielbiam kratę w każdym wydaniu! :)

    Chcesz Zniszcz ten dziennik lub Gwiazd naszych wina? Zapraszam!
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeeeetny zestawik! Bardzo podoba mi się sukienka w kratę. Super buty i torebka ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentujesz się genialnie. Uwielbiam kratę, uwielbiam czerwień i szarość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta torebka. Też muszą zainwestować w nową, która utrzyma ciężar książek :)


    streeofjellies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka, super w niej wyglądasz :) płaszcz też jest super, tylko czy jest ciepły? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi sie ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna sukienka i płaszczyk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wyglądasz w czerwieni :) świetny blog, zostaję na dłużej !

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana świetnie wyglądasz, płaszcz i botki są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy8/2/15 20:39

    śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta tunika świetnie ożywia całość!

    OdpowiedzUsuń
  16. Takiej ilosci piękna nie zniosę ;)Wspaniała cała stylizacja brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całość bardzo mi się podoba, a buty i płaszcz to bym Ci ukradła! : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń