czwartek, 17 marca 2016

WYGRAJ HYBRYDĘ SEMILIKE OD SEMILAC


Witajcie Kochane! ♡
Mam dziś dla Was coś, o czym marzy każda semilacoholiczka ;) konkurs! Do wygrania niezastąpiony, przepiękny i ciężko dostępny SEMILIKE!

Zasady są proste! :)
1. Polub HEARTISABELLE
2. Polub SEMILAC
3. Zostaw komentarz z twoim adresem mejlowym.
4. Na e-mail iza.g@onet.eu prześlij pracę konkursową pt. ,,Pomysł na wiosenne paznokcie z Semilac''. Forma pracy jest dowolna (np. paznokcie wykonane przez Ciebie)! Ale musi być to praca stworzona przez Ciebie, a nie zdjęcie ściągnięte z internetu.

Wygrywają 3 osoby!

Konkurs potrwa 2 tygodnie (do 31 marca do godz. 23:59). Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni. POWODZENIA ♡

Konkurs odbywa się na blogu, Facebooku i instagramie. Możesz wziąć udział w miejscu dla Ciebie najwygodniejszym :)

6 komentarzy:

  1. Anonimowy17/3/16 15:34

    To nie są semilaca , mam takie same .
    Wygladają jak semilac i oni je rozdaja, ale jak się przyjzysz to nigdzie semilac nie pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można zgłosić kilka prac? 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio sama skusiłam się na hybrydę, wszystko super jednak moje paznokcie zbyt szybko rosną :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21/3/16 15:55

    gdzie uczyłaś się robić paznokcie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkurs pomysł na wiosenne paznokcie, mój mail: wiola017@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłoszenie wysłane, pozdrawiam i życzę powodzenia
    aalekssandria@gmail.com

    OdpowiedzUsuń