środa, 20 lipca 2016

KOMBINEZON BOHO

Połowa lipca już za nami. Tak bardzo szybko leci mi czas, że dopiero co rezerwowaliśmy wakacje, a już w niedzielę wyjeżdżamy na zasłużony urlop. Pogoda znacznie się poprawia, więc jest idealnie :) Na upały świetnie sprawdzi się coś luźnego, co nie będzie nam krępować ruchów, czyli na przykład kombinezon. Jak wiadomo, letnie wieczory bywają chłodne, więc warto zaopatrzyć się w cienką narzutkę czy sweterek. Moją propozycję takiego zestawu możecie zobaczyć w dzisiejszym poście. Kolory kombinezonu, jak i małe pomponiki są idealne! <3 Do niego dobrałam klasyczne, białe conversy, limonkowy sweterek i kopertówkę w soczystym kolorze.
Zwróćcie też uwagę na mojego case'a ;) Zawsze ciężko było znaleźć mi ciekawe etui na model mojego telefonu, aż przypadkowo trafiłam na polski sklep, w którym są obudowy chyba na wszystkie telefony. Zerknijcie sami :) Case kupiony na etuo.pl.
Jak Wam się podoba całość?

kombinezon, sweterek MOOSHI | kopertówka NO NAME | trampki CONVERSE | case ETUO

10 komentarzy:

  1. idealnie wszystko ze sobą współgra kombinezon cudny!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten kombinezon! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw na lato, uwielbiam kombinezony!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezon jest piękny!
    Różne ładne kombinezony widziałam (wszak moda na nie trwa już od kilku lat) ale tak ładnego modelu jeszcze nie spotkałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ten kombinezon! wszystko super dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz, śliczny jest ten kombinezon ;)
    Ps. Mogę prosić o poklikanie w linki? Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;*
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  7. taki elektryzujący kolor świetnie współgra z twoimi włosami ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, idealny letni zestaw ;)
    Sweterek jest boski, ostatnio oszalałam, na punkcie tych długich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, energetyczny look :) świetny case :)

    OdpowiedzUsuń