czwartek, 18 sierpnia 2016

KAMIZELKA I BLUZKA W STYLU BOHO

Czasami tak długo zastanawiam się, od czego zacząć, bo zawsze zaczyna się najtrudniej. Przeważnie posty piszę w nocy albo gdy jestem już bardzo zmęczona. I nigdy nie piszę tego, co bym chciała napisać - jak kiedyś. Jednak to, co publikuje się w internecie ma w obecnych czasach bardzo duże znaczenie. Jedno niewłaściwe słowo, jedno niewłaściwe zdjęcie, coś źle odebrane przez czytelników i jest się na językach wszystkich twoich obserwatorów, również tych mniej życzliwych. Kilka lat temu, gdy zaczynałam pisać na blogu, pisałam wszystko, co chciałam, wszystkim się dzieliłam i przelewałam na tekst na komputerze. Niestety, ludzie bardzo często zamiast cieszyć się ze szczęścia innych i być zmotywowanym do robienia wielkich rzeczy, pokazywali swoją życzliwość. Wiele razy byli to znajomi, którzy rozmawiali z Tobą, żartowali, byli uprzejmi, a za plecami  tworzyli o tobie nieskończony łańcuch plotek. Cieszę się, że odcięłam się od nich całkowicie - nawet niedawno, przez ostatni rok. To takie niewielkie przemyślenia związane z moim kilkuletnim prowadzeniem bloga i nadchodzącym rokiem akademickim :) Może lekko chaotyczne, ale myślę, że zrozumieliście;)
Nawiązując do dzisiejszego wpisu, mam nadzieję, że będzie jeszcze pogoda na takie zestawienia. Połączyłam ze sobą trzy nieco inne elementy, które w ciekawy sposób się ze sobą zgrały. Narzutka i bluzka to prawdziwe perełki! Wyglądają trochę jak komplet ;) Do nich już dawno zapomniane przeze mnie spodenki z pięknie wykończonymi nogawkami i ulubione balerinki. Jak Wam się podoba?

kamizelka, bluzka MOOSHI | spodenki NN | bransoletka i charmsy SOUFEEL |
torebka KIABI | baleriny CZASNABUTY

11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten zestaw, bo jest utrzymany w takim stylu, jaki sama bardzo lubię!
    Bluzka jest niezwykła przez swoją oryginalność!
    Trend boho sprawił, że tego typu ubrania są do siebie podobne, Tobie jednak udało się upolować prawdziwą perełkę :)

    P.S. Myślę, że nie ma co popadać w paranoję - ludzie będą o nas mówić i rozsiewać plotki nawet wtedy, gdy zabarykadujemy się w domu i niewiele im o sobie powiemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look :) Pomimo tego, że jest dużo frędzli i koronka bardzo ładnie to wygląda i tworzy zgraną całość :) Klik klik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie zestawy :) kamizelka i spodenki super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :) Kamizelka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja i te kolorowe paznokcie - bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11/9/16 19:28

    co z szymonem - przeprowadza się do Ciebie do warszawy ? i w ogóle skąd miałaś pieniądze na nowe bmw - widziałem na snapie, nie chce żebyś odebrała tego obraźliwie - to po prostu ludzka ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16/9/16 20:10

    Fajny zestaw. Bardzo podobają mi się Twoje okulary.
    Będę tu częściej zaglądać.
    Zapraszam na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to piękny kolor włosów :)
    Bardzo dobrze rozumiem kwestie dotyczącą znajomych. Sama przez to przeszłam ale teraz jest o wiele lżej
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajrzałam tu pierwszy raz od mega długiego czasu kiedy byłam twoją fanką haha :p
    Powiem, Ci, że mimo że dużo zmieniłaś styl i wizerunek dalej mi się tu podoba i będę chyba zaglądać częściej <3

    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa stylizacja, podoba mi się. Ekstra okulary! :)

    OdpowiedzUsuń