czwartek, 24 sierpnia 2017

SUKIENKA MAXI W KWIATY

Tego lata postanowiłam, że muszę mieć swoją maxi dress. Przeszukałam sklepy internetowe i znalazłam w jednym z nich ładną (to dobre określenie, była 'tylko' ładna) sukienkę do samej ziemi. Ok, zamawiam. Przez kilka dni czekałam na swoją przesyłkę i czekałam... A wakacyjny wyjazd zbliżał się wielkimi krokami.

Trzy dni przed naszym urlopem spontanicznie wpadłam do second handu i ujrzałam przepiękną maxi do ziemi, o prostym kroku, w kwiaty, świetna na lato, po prostu IDEALNA. Na szczęście złożyło się tak, że moje zamówienie anulowali (tym samym mocno zawiodłam się na h&mie) i zamiast zapłacić za wymarzoną sukienkę ponad 150 zł, zapłaciłam 10 zł. To mój dotychczas najlepszy secondhandowy łup i mam nadzieję będzie ich więcej :) 
Jeśli chodzi o buty, kupiłam je na wyprzedażach za całe trzy dyszki. Więc podwójny sukces :) Do tego ulubiona ramoneska i obłędny zestaw za grosze gotowy.


kurtka BERSHKA | sukienka SECOND HAND | buty DEEZEE

8 komentarzy:

  1. uwielbiam klimat takich zdjęć. Bardzo mi się podoba ten zestaw! Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna letnia stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak bosko wyglądasz :D Sukienka jest niesamowita i mega fajnie, że takie cuda można znaleźć w SH. Zdjęcia w złotą godzinę powalają na kolana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh, jak ja kocham takie zdjęcia! :) Pięknie wyglądasz :*

    ❤ sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ta sukienka jest przesliczna, podoba mi się połączenie ze skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka! całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń