poniedziałek, 5 września 2011

arranged!

Haaaj!
W szkole mimo tego, że było 7 lekcji, szybko minęło. Jednak nie zaprzeczam że wolałabym dwie lub trzy. Zdecydowanie dziś za gorąco jak na wrzesień i czas, w którym chodzi się do szkoły! Chcę już lato!

Jak wiecie, uwielbiam mieć porządek w szafie. Nie planowałam szafy jaką posiadam i chciałam coś w rodzaju dwóch ścianek, rury i zasłonki ale przez moje pochyłe ściany nie wyszło :) jednakże porządek mam i zawsze mogę znaleźć to, czego potrzebuję!
















lubię takie widoczki ^^

teraz po wylegiwaniu się lecę odrabiać lekcje i powtarzać fizykę,bo na środę czeka mnie nauka całego działu! Mmmm, jak miło, prawda?

Ciao!

4 komentarze:

  1. Anonimowy5/9/11 17:05

    uwielbiam takie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez Ciebie nie mogę się doczekać nowego pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia ;)
    fizyka..............
    wpadaj do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam porządek w szafie, dlatego mam wbudowana w pokoju garderobę :))
    Zapraszam także do siebie. Trwa u mnie akurat konkurs, w którym można wygrać pierścionek z najnowszej kolekcji H&M. Pozdrawiam :)

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń