wtorek, 6 września 2011

my cosmetics

Helllo! Jesteśmy w szkole, a ta notka dodaje się automatycznie. Przyjdziecie do domu, to sobie poczytacie :) wiele z Was, bloggerki dodawała posty na temat kosmetyków które używa. Z tego powodu postanowiłam również skorzystać i pokazać swoje. Nie jest ich dużo, ale są sprawdzone i świetne :) kiedyś używałam droższych. Po długich poszukiwaniach odpowiedniej firmy, stwierdzam, że nie muszą być drogie, by efekt był doskonały. Np. te z ziaji moim zdaniem są genialne :) no więc... To kosmetyki, których używam codziennie:

na początek myję włosy (ostatnio spodobał mi się ten ze zdjęcia) 
oraz myję ciało arbuzowym żelem pod prysznic

następnie nakładam balsam do ciała, pierwszy-ziaja, drugi i trzeci-avon
zdecydowanie lubię ten arbuzowy, ale używam tych trzech na zmianę

 potem myję buzię żelem, a następnie używam toniku
te kosmetyki z ziaji są świetne! mleczko do demakijażu używam kiedy kiedy trzeba zmyć tusz;)

kolejną czynnością jest nałożenie kremu. Nie wcieram go,bo to podrażnia buzię, tylko wklepuję
rano używam tego z under twenty,ponieważ świetnie matuje, a wieczorami na zmianę nivea z ziają

dwa-trzy razy w tygodniu używam maseczek, których na chwilę obecną potrzeba
zdecydowanie lubię tą niebieską, drożdżową, efekt natychmiastowy!

kiedy potrzeba nakładam podkład, ale malutką ilość,by nie wyszedł efekt maski, tzw. 'tapety'
to strasznie brzydko wygląda, więc dziewczyny, przestrzegajcie się tego!
czasami używam kremu tonującego z ziaji

potem tuszuję rzęsy
zdecydowanie moją ulubioną maskarą jest ta różowa z maybelline! ma super szczoteczkę! polecam
drugą z moich ulubionych jest ta czarna z kolagenem
lubię też eyeliner z maybelline

kiedy gdzieś wychodzę pryskam się perfumami z pumy lub adidasa
a na co dzień używam mgiełki, która nie obciąża

na koniec nakładam na usta bezbarwną pomadkę, wieczorami nastomiast wazelinę kosmetyczną
ręcę smaruję kremem, który ostatnio za fajną cenę kupiłam w rossmanie :)
i już! :)

A wy jakich kosmetyków używacie?:) do pytanie jest także do chłopców ;)

Notki dziś już nie będzie, ponieważ mam inne plany na wieczór;) zatem miłego czytania! baj.

12 komentarzy:

  1. Anonimowy6/9/11 13:34

    bardzo spodobała mi się ta notka,a maseczkę drożdżową chyba wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/9/11 13:48

    fajny blog zapraszam do mnie obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż wymiękam przy tym . ja używam szamponu, żelu pod prysznic i balsamu jak nie zapomnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Arbuzowy, mrrr, kocham zapach arbuzowych kosmetykow :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kosmetyki;D
    Mam taka samą mgiełke:pp
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta mgiełka arbuzowa ma piękny zapach<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak!
    Ona jest cudnaaaaa!!!!!

    Zapraszam cie do mnie,dodałam zdjęcia mojego pieska<333

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten krem z nivea :) lubię kosmetyki z avonu!

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12/9/11 14:51

    dasz noke o przyjaźni? I przy okazji naiszesz coś o Twojej przyjaźni ze swoją przyjaciółką? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy12/9/11 18:54

    Napiszesz coś w końcu ?

    OdpowiedzUsuń
  11. wbijaj do mnie ;))
    poobserwujesz mnie ??

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi! I found your blog and I like it so much!!So many products!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń