wtorek, 27 grudnia 2011

Witam po raz drugi :)
Niedawno wróciliśmy z miasta. Nic w nim nie ma. Poza tym pełno przecen, haha 'przecen'. Tak naprawdę to nawet 20% mniej nie ma. Ahhh,co za Tomaszów :)
Może w tym tygodniu wybierzemy się z s. do Łodzi albo do Piotrkowa,zobaczymy.

Nienawidzę polskiej pogody! To ma być zima?! To jest jesień, gorzej nawet. Cały rok pada i jest tak brzydko. Błagam, chcę wakacje...

Mam tu outfit z drugiego dnia świąt :)
T-shirt - reserved
sweater - atmosphere sh
skirt - cropp, prezent
tights - gatta

Jakie macie sposoby na właśnie to okropne zjawisko zwane 'nudą'?

9 komentarzy:

  1. też nie lubię tej pogody ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na nudę i taką pogodę jak dziś stosuję doobry film,koc i gorąca herbatka - mm : D

    Ps. Luuuubisz mnie.? xD
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm spposoby to : spacery , tor , wycieczki do PTB , LODZ , kregielnia , basen , mc ; D nic nie ma w tym tomaszowie^^

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie twoja grzywke!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mam Cię lubić skoro nie wiem kim jesteś? :)

    zauważyłam, że nie ma ^^

    cieszę się;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam,oj tam xd
    ale ja ciebie luuubie ! :*

    OdpowiedzUsuń