czwartek, 19 lipca 2012

199 / IN HEARTS

Witam was w ten ponury wieczór.
Niebo zamieniło się w piekło. Jest, a raczej było, mega różowe, czerwone, czy kto tam wie. Jednym słowem - masakra. Niech pogoda wreszcie się poprawi. Chcę zdjęć, normalnych słonecznych zdjęć!
Mimo dobrej ręki mego fotografa, zdjęcia wyszły jak wyszły i to niestety zasługa pochmurnego nieba. Ale są! Przepraszam za wygniecioną bluzeczkę, ale tak to jest po całym dniu. Jest to pierwszy taki mój print. Dla mnie totalny hit. A co o stroju? Typowo luźno, więcej chyba nie muszę mówić :) miłej nocki, buziaki!

marynarka / jacket - h&m
bluzka / blouse - oasap
spodnie / jeans - stradivarius
tenisówki / sneakers - sh
pierścionek / ring - nefryt-sklep













36 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz! Ja bym założyła do tego szpilki, aby nadać pazura :) Ale trampki też fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19/7/12 22:22

    gdzie robione zdjecia? świetne miejsce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19/7/12 22:23

    Bardzo podoba mi się stylizacja. Bluzeczka jest śliczna:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19/7/12 22:32

    6 zdjęcie... Według mnie troszkę za wielka ta bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19/7/12 23:13

      Zgadzam się, wygląda jak worek na Tobie!

      Usuń
    2. fajnie by wyglądała jakbyś ją wpuściła w spodnie z przodu :))

      Usuń
    3. Anonimowy20/7/12 10:03

      no ta bluzka taka jest ponieważ te z internetu maja jeden rozmiar widać gołym okiem że jest za wielka taki worek nawet szwy jak idą... Tak samo jak ta twoja biała z kołnierzykiem czarnym odcięcie które powinno być pod biustem znajduje się na brzuchu i materiał na zdjęciu wygląda koszmarnie nie wiem jak jest w realu

      Usuń
    4. Anonimowy20/7/12 10:04

      A i równiez się zgadzam że za wielka jak to wygląda...?

      Usuń
    5. taki typ tej bluzki, ma rozmiar uniwersalny (liczony na S/M) więc nie jest za duży, materiał jest bardzo zwiewny (i szczerze przyznam nie podoba mi się) przez co się może wydawać duża, ale nie jest na jaką wygląda
      a bluzka z kołnierzykiem jest odpowiednia, powiedziałabym, że akurat, niestety nie polecam,bo farbuje

      Usuń
  5. bardzo fajna marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię taki marynarki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne, bardzo mi sie podoba :)
    + zapraszam :*

    http://buziaczekgirloo.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mnie nie przyjmą na Polibudę to idę tam..:D
    Ale piękna ta bluzeczka! Dlaczego ja nie widziałam tego nieba?! :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma co narzekać na fotki bo fajne są:D

    Marynarka<3 !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19/7/12 23:09

    genialna marynarka i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20/7/12 10:19

    Świetne są te zdjecia , nie wiem dlaczego Tobie się nie podobają :)
    A marynarka i bluzka są mega *.*
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20/7/12 10:23

    bardzo ładnie wyglądasz w takim luźnym zestawie:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. znie wyglądasz i świetne zdjęcia! też bym takie chciała na swoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. miało być fantastycznie:) zjadło mi wyraz;]

    OdpowiedzUsuń
  15. bosko, śliczna sercowa bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta bluzeczka jest urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaaaa, ta bluzka! jest genialna! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy20/7/12 11:51

    jak kupujesz z oasap?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. loguje się na stronę (jak nie masz konta to zarejestruj się) i normalnie jak w każdym sklepie internetowym - wchodzę w daną rzecz i naciskam taką żółtą rameczkę z napisem 'add to bag', później 'continue to checkout' i tak dalej

      Usuń
    2. Anonimowy20/7/12 12:03

      no tak ale tam nie trzeba placic w dolarach?

      Usuń
    3. nie mam pojęcia, ale wiem że można też przez konto paypal i tam automatycznie polskie złotówki zamienia w dolary

      Usuń
  19. bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bluzeczka jest prześliczna, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa bluzka, bardzo podoba mi się Twoja marynarka! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz super bloga, jeśli będziesz miała odrobinke czasu wejdź do mnie i pozostaw po sobie jakiś ślad, a jak dodasz mnie do obserwowanych to ja się odwdzięcze tylko mnie poinformuj ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. swietna ta bluzeczka - bardzo ladnie Ci w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaką masz piękną bluzke. ;))

    OdpowiedzUsuń