czwartek, 4 lipca 2013

OMBRE JEANS

Pierwsze pytanie: jak wam się podobam w przedziałku? :)
Co do stylizacji... Bardzo lubię czarny i biały, a granatowy to pośrednik, który może być małą odskocznią. Jest to już moje drugie ombre na ubraniach i znów jeans. To chyba jedyny materiał, na którym ten efekt cieniowania mi się spodobał. Moje może nie są DIY, nie są z second-handu, ale są takie, jakie sobie wymarzyłam. Idealnie dopasowane (co bardzo rzadko się u mnie zdarza) i z wysokim stanem. Bardzo długo szukałam idealnej białej marynarki. Miałam spore wymagania, ale ta, którą widzicie poniżej, jest prosta i elegancka więc łatwo nam będzie uzyskać jakąkolwiek stylizację. By nie było zbyt poważnie przełamuję ją moimi ukochanymi mokasynami.

ps z moim psem już lepiej!


bluzka NO NAME | zegarek DANIEL WELLINGTON | jenasy CHICNOVA | mokasyny CZASNABUTY | marynarka PERSUNMALL

zdjęcia: Szymon

32 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, cudowna stylizacja :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie Ci z przedziałkiem :D świetne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. marynarka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4/7/13 23:03

    jednak warto było czekać na idealny model spodni :) szkoda ze nie są pokazane w całości na zdjęciu
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4/7/13 23:43

    Spodnie są fajne i wcale nie muszą być diy i sh, żeby było fajne ;) Zestaw zwykły i brakuje mi naszyjnika. W takim uczesaniu wyglądasz jeszcze bardziej dziecinnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto powiedział, że muszę się postarzać? ;) a jaki naszyjnik proponujesz? :)

      Usuń
  6. I tak i tak Ci ładnie (;
    Spodnie są świetne (;

    OdpowiedzUsuń
  7. Znakomita stylizacja ;)
    Bez przedziałka według mnie było lepiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. Jeansy ombre są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie, znakomity zegarek, całość bardzo ze smakiem :)
    Miłego dnia!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie są świetne! wydaje mi się, że lepiej wyglądasz w poprzedniej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko perfekcyjnie skompletowane, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również miałam problem ze znalezieniem idealnej białej marynarki :) Wszystko idealnie zgrałaś, nawet mokasynki mi się spodobały! (Mama lubiła mnie w nie stroić w dzieciństwie i stąd mój brak przekonania) ;D Świetny kolor na paznokciach. A co do fryzurki, myślę że tak wyglądasz równie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przedziałkiem wyglądasz chyba troszkę bardziej dorośle :P ale dobrze Ci tak :) marynarka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  14. marynarka jest swietna! przydalaby mi sie taka :))

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne są te spodnie! Zazdroszczę figury, a co do białej marynarki to ja swój ideał znalazłam na wyprzedaży w Reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja robiłam spodnie ombre, ale moje nie wyszły nawet w połowie tak fajnie - może też powinnam kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie, taki prosty a zarazem efektowny zestaw :) Świetne są te mokasynki do praktycznie wszystkiego pasują.
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy6/7/13 17:53

    jesteś brzydka w przedziałku ci brzydko i masz spodnie jak laska z 2 klasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze, że ja się czuję dobrze w przedziałku :) jaka 'laska'? ;p

      Usuń
  20. Fajny look, marynarka i zegarek są świetne :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne outfit'y, fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. You look casual and perfect. Love this outfit! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietnie ci w nowej fryzurze! Spodnie masz genialne:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciesze się, że już z Twoim psem lepiej :) Spodnie są śliczne :) Ja zawsze mam problem ze znalezieniem idealnie dopasowanych. Często muszę je sama przerabiać aby lepiej pasowały.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  25. moim zdaniem lepiej z grzyweczką, ale najważniejsze byś Ty czuła się dobrze :D

    OdpowiedzUsuń