poniedziałek, 8 grudnia 2014

WISHLISTA / VINTED


Jak dobrze wiecie, bardzo często sprzedaję swoje ubrania w serwisie Vinted.pl :) Jednak nigdy nie miałam za bardzo czasu, by samej coś poszperać. Projekt 'wislista z Vinted' zmotywował mnie do tego! Może w końcu odłożę pieniążki i kupię to, co mam w zakładce 'ulubione'? ;) Chciałam Wam dziś pokazać tylko kilka rzeczy, w których jestem zakochana po uszy (nie starczyłoby mi chyba czasu, gdybym musiała pokazać wszystko, co mi się podoba;)). A Wam co wpadło w oko na Vinted?



Torebki to mój największy must have!


14 komentarzy:

  1. Super rzeczy! Dla mnie ta jasna ramoneska i skorzana spodnica rewelacyjne :-) sama bym sobie takie zakupila :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Błękitna ramoneska jest rewelacyjna! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8/12/14 19:20

    bardzo fajny pomysł na posta :) mi najbardziej z tych rzeczy podoba sie szara sukienka

    OdpowiedzUsuń
  4. TEŻ SPRZEDAJE NA VINTED!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny must have, też bym nie pogardziła!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny masz nagłówek sama robiłaś?

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się botki i spódniczka, chociaż te kurtki też są ciekawe ; )) Ja też mam swoją listę, ale jakoś nie mogę się zebrać to kupienia czegokolwiek ; ))

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 ostatnie pozycję są genialne! Też chcę te butyy!!! ;))
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz i zapraszam częściej ;)
    Może wspólna obserwacja ;)?
    www.perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko bardzo mi się podoba :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. botki jakie cudne! Jestem nimi zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie kilka razy zdarzyło się kupić coś z vinted. Jednak trzeba bardzo uważać na oszustów, na których już trafiłam pomimo iż zaledwie kilka razy robiłam tam zakupy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta shopper bag jest swietna <3 vxx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń