czwartek, 7 stycznia 2016

TAM DOM MÓJ, GDZIE PIES MÓJ

Witajcie! Dzisiaj bardzo przyjemny post, ponieważ będziecie mogli zobaczyć moje dwa skarby, Lolę i Mańka.
 
Za oknem zimno i szaro. Święta i Sylwester minęły w zastraszająco szybkim tempie. Powrót do szkoły, znowu wdrożenie się w ten codzienny rytm nauki i pracy. Śnieg spadł, co czyni mnie mega szczęśliwą, bo bardzo długo na to czekałam. Ale jest też bardzo zimno. W takie zimowe wieczory najlepiej ubrać się w ciepły gruby sweter, zaszyć się w swoim pokoju, z kubkiem gorącej herbaty. Ale czemu nie umilić tego małymi psiakami? Miło spędzić z nimi czas i poprawić swój humor. 

Moje dwa skarby to najwspanialsze stworzenia pod Słońcem. Poprawią mi zawsze humor, rozweselą, spędzą ze mną czas. To moje oczka w głowie, są dla mnie wszystkim. Dlatego nie mogłam się oprzeć i musiałam mieć jakieś ,,psie elementy’’ u siebie w pokoju (jak na psią mamę przystało;)). Jak widzicie, Loli i Mańkowi również się one spodobały. Poza tym, pozują jakby urodziły się przed aparatem. 

Jeśli tak jak ja szalenie kochacie swoje koty czy psy, możecie kupić podobne akcesoria w sklepie Pupilu. Asortyment nie kończy się na kubkach i poszewkach :) Znajdziecie etui na telefon, breloki, notesy, ubranka dla zwierząt, t-shirty czy plakaty

Buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku, życzę Wam ja oraz moje dwa małe skarby! Zapraszam do oglądania naszej sesji :)

kubek PUPILU | poszewki PUPILU | sweter CHOIES | spodnie NEW YORKER

18 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie miałam w domu psiaka, ale mam obecnie Kotkę i również jestem zakochana. Nie wyobrażam sobie teraz codzienności bez niej. Zaskakuje mnie bardzo to, że można się tak przywiązać do zwierzaka. :) <3

    Śliczne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mam takiego psiaka :D Australian silkyterrier, a więc większy yorczek. Ale kochany :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pieski :) Bardzo fajne te poduszki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie psiaki! :D

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nice as usual :)
    happy new year!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  6. oj jak słodko ! urocze psiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieski są uroczę :) Koleżanka ma szczeniaka (suczkę). Złośliwa bestia z niej. Gryzie, szczeka :D Ale wygląda przy tym bardzo słodko :)
    Fajny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pieski i inne zwierzątka! Świetny wpis i jak ładnie pozują te Twoje psiaki ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze pieski moja córcia by się ucieszyła mając je w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy8/1/16 17:01

    Słodziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute dogs and nice sweater :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! Pieski są cudowne!
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pupilu <3 Sama szykuję dla nich wpis, są super!

    OdpowiedzUsuń