wtorek, 21 czerwca 2016

ELEGANCKI ZAPACH KOSMETYKÓW ORGANIQUE / SERIA BASIC CLEANER

Po ostatniej, melonowej serii kosmetyków, bardzo polubiłam markę Organique. Wpis z egzotycznymi kosmetykami znajdziecie tutaj. Tym razem testowałam serię Basic Cleaner. Co mogę powiedzieć? No wow! Jest bardzo minimalistycznie i świeżo - na wiosnę idealnie!
Tonik i żel do twarzy pachną niesamowicie! Kto uwielbia zapach w Stradivariusie, ten będzie wiedział, czym one pachną ;) Dosłownie! Świeży, przenoszący w
♥ bardzo ładnie zmywają makijaż
♥ idealnie przy każdym typie skóry, a szczególnie alergicznej, co ostatnio miałam 'okazję' poczuć :(
♥ łagodzi podrażnienia, suchość skóry
♥ świetna aplikacja (przekręcamy, gdy chcemy 'wydobyć' produkt z opakowania - nie ma mowy w rozlaniu się w kosmetyczce!
♥ żel świetnie się pieni, jest wydajny
♥ bardzo dobry skład (brak sls)
- minusem jest cena, troszkę odstrasza, ale jeśli ktoś ma problemy ze skórą, chyba nie warto na tym oszczędzać :) przekonałam się o tym doskonale...
Peeling enzymatyczny, ma troszkę inny zapach od toniku i żelu, ale jest równie przyjemny.
♥ dla super efektów warto go wmasowywać w skórę kilka minut, zostawić na troszkę, a następnie zmyć ciepłą wodą
♥ łagodzi wszystkie możliwe zaczerwienienia
♥ ciekawa konsystencja - trochę jak pasta
♥ świetnie oczyszcza
- pierwszy peeling z jakim się spotkałam bez 'grudek', których zadaniem jest właśnie peelingować skórę
- innych minusów się nie doszukałam :)

Jeśli jesteście zainteresowani zakupami w sklepie Organique, wykorzystajcie zniżkę, którą znalazłam w przesyłce :) Kod: ORG-9m-8b

3 komentarze:

  1. Uwielbiam kosmetyki Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :) świetne kosmetyki :) Przydałyby mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam perfum o zapachu tego żelu, zna ktos podobny zapach?

    Jesli tak prosze o maila agnieszka8rogowska@gmail.com


    żel jest świetny, uzywam 5 miesiecy i jestem zachwycona! Polecam!

    OdpowiedzUsuń