wtorek, 9 maja 2017

DEPILACJA LASEROWA MOTUS AX | KLINIKA LA PERLA

Witam Kochani! Dziś poczytacie nie o modzie, nie o makijażu czy kosmetykach, ale o tym, co powinna zafundować sobie każda kobieta :) Jeśli śledzicie mnie na instagramie, wiecie, że pod koniec kwietnia zdecydowałam się na depilację laserową w Klinice La Perla w Warszawie. Długo przymierzałam się do tego zabiegu, bo zawsze czytałam opinie, że jest on bolesny. Myślałam o zakupie 'domowego' depilatora, jakie są obecnie reklamowane, jednak nie wiedziałam, czy będzie skutecznie działał na moją skórę i kolor włosa.
Trafiła do mnie informacja, że w Warszawie w pewnej klinice wykonywany jest zabieg depilacji laserowej metodą Motus Ax, czyli całkowicie bezbolesną. Brzmi świetnie, prawda? Trochę poczytałam i doszłam do wniosku, że nic nie stoi na przeszkodzie, żeby spróbować. Ale po kolei...

Moja wizyta obyła się 26 kwietnia, więc minęły już dwa tygodnie. Przed wizytą, kilka dni wcześniej dostałam informację jak przygotować się do zabiegu. Nie należy na przykład stosować kilka dni przed peelingów, złuszczaczy skóry ani picia ziołowych herbat np. Skrzyp, figura 1,2, dziurawiec, nagietek. Dlaczego? W następstwie powoduje to przebarwienia, a tego byśmy nie chciały.

Na początku po odwiedzeniu kliniki wypełniłam ankiety i Pani opowiedziała mi o zabiegu. Czułam się totalnie zrelaksowana, dostałam herbatkę i oddałam się w profesjonalne ręce. Obszar, który wybrałam to łydki. Powiem Wam szczerze, że gdyby Pani wykonująca mi depilację nie rozmawiała ze mną, chyba bym usnęła :) Kompletnie nic nie bolało, brak nawet najmniejszego ukłucia, pieczenia itp. Przyjemna rozmowa z doświadczoną osobą sprawiła, że 40 min minęło bardzo szybko i żałowałam, że to już koniec!

Dowiedziałam się, że do całkowitego usunięcia włosków na kilka lat potrzeba około 3-4 zabiegów co około 5 tygodni i koszt jest znacznie niższy niż przy normalnej depilacji laserowej (przy normalnej depilacji jest to przeważnie 5-6 zabiegów).

Tak jak pisałam wcześniej, od depilacji minęły 2 tygodnie. Był to pierwszy zabieg, więc nie spodziewałam się od razu zadowalających efektów. Jednak wyniki są i to spore. Włoski są osłabione, dużo wolniej odrastają. Niesamowita wygodna, zaoszczędzony czas i pieniądze na żele, kremy, woski czy maszynki.

Podsumowując, co na plus?
♥ depilacja laserowa jest bardzo wygodna, przy kilku zabiegach starcza na kilka lat
♥ przystępna cena (około 360 zł za jeden zabieg przy cenie pakietowej)
♥ technologia Motus Ax jest całkowicie bezbolesna
♥ przemiły i doświadczony personel
♥ dobra lokalizacja (ponadto oddziały Klinki La Perla można znaleźć jeszcze w kilku innych miastach w Polsce! Znajdziecie je tutaj)
♥ w przeliczeniu na wydane kremy depilujące, woski, zabiegi u kosmetyczki, maszynki i pianki, pakiet depilacji laserowej bardzo się opłaca + mamy pewność, że pozbędziemy się włosków na kilka dobrych lat!

Lato za pasem! Także kobietki...  Powtórzę się, ale mocno zachęcam Was do tego zabiegu. Nie przekonacie się, jakie jest to wygodne i świetne, dopóki sami nie spróbujecie. Moja wizyta odbyła się w klinice La Perla na Wilczej, Warszawa.

1 komentarz:

  1. Depilacja laserowa to bardzo praktyczny zabieg ;) Z pewnością warto skorzystać.

    OdpowiedzUsuń