czwartek, 6 lipca 2017

NEON NIKE FROM ZALANDO

Hej hej! Jak mija Wam początek wakacji? Moje trwają już od połowy czerwca. Miałam tylko dwa egzaminy w tym czasie, a tak to praca praca :) Na szczęście mój 'urlop' zaczyna się już 22 lipca i szczerze... to bardzo nie mogę się doczekać! W tym roku zdecydowaliśmy się z Szymonem na Jastrzębią Górę. Pierwszy raz (razem) nad polskim morzem ;) Oby tylko pogoda dopisała!

Niech nie zmyli Was mój kolor włosów z dzisiejszego posta. Są to zdjęcia zrobione rok temu, ale zestaw jak najbardziej aktualny. Lato minęło, nie miałam czasu dodać, więc teraz jest idealna okazja. Chociaż trzeba przyznać, że lato zaczęło się dosyć burzowo i pochmurnie, ale trzeba być dobrej myśli. (o! Właśnie pojawiło się słońce :)).

Kombinezon w kolorze khaki dorwałam na wyprzedażach. Całe lato był moim ulubieńcem i w tym roku będzie nadal. Wygodny, przewiewny, uniwersalny. Dobrałam do niego moje mega neonowe Nike. Kolor na każdym zdjęciu wychodzi inny, a to wszystko przez to, że tak bardzo odbijają kolor (co widać na jednym ze zdjęć :)). Również dorwałam je na wyprzedaży, dokładniej na Zalando. Były przecenione o 200 zł, także... :)

Mam w głowie mnóstwo świetnych zestawów, muszę pokazać Wam zdjęcia z Hamburga i kosmetyki, które mega, mega polecam! Dajcie mi tylko chwilkę na uporządkowanie wszystkich zaległości ;) Miłego dnia :*

kurtka BERSHKA | kombinezon H&M | nike ZALANDO | torebka KIABI

8 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! Cudne Nike! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie stylizację;) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te butki :D Są w takim orzeźwiającym kolorze, który idealny jest na lato. Jak nie lubię takiego akcentu w ubraniach, to na butach bardzo mi się podoba. Mega <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podobnie jak i Ty zaczynam urlop w tym samym czasie i wybieram się nad polskie morze ale patrząc na pogodę za oknem zaczyna mnie to troszkę przerażać ale może źle nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że pogoda Wam dopisze, bo jak na razie nad polskim morzem chmury, deszcz, burze i wiatr. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty zdecydowanie robią całą stylizację :) super są!

    OdpowiedzUsuń