środa, 24 października 2018

BLACK & JEANS

Hejka! Post miał pojawić się wczoraj, ale ból głowy dał za wygraną. Takiego złego dnia nie miałam już dawno... Dziś jeszcze się utrzymuje, ale jest trochę lepiej, dlatego postanowiłam dodać wpis :*
Zdjęcia robiliśmy kilka dni temu, kiedy było jeszcze piękne słońce. Tak za nim tęsknię :( Przez chwilę była piękna jesień, a teraz mamy deszcz, silny wiatr i niskie temperatury. Na szczęście zdążyłam zaopatrzyć się w kilka ciepłych swetrów i śliczny kożuszek, który pokazuję Wam w dzisiejszym poście.

,,Total black look'', a jednak nie do końca. Przełamałam go koszulą jeansową. Dodatki takie jak moje ulubione botki z kokardami z poprzedniego sezonu, skarpetki kabaretki i klamry na kurtce, moim zdaniem świetnie dopełniają prosty look. Jak Wam się podoba?

Dodatkowo, mam dla Was rabat w wysokości -20% w sklepie www.na-kd.com! :) Wystarczy użyć kodu heartisabellex20


kurtka ze sztucznym futerkiem NA-KD | koszula SECOND HAND | spodnie BERSHKA | botki MADAMROCK | torebka ANSWEAR
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz