środa, 14 lutego 2018

NA SZARO

Witam Was w kończące się już Walentynki! Jak je spędziliście? My z upragnieniem czekaliśmy na wolne w pracy i w ten dzień postanowiliśmy zostać w domu, tym bardziej, że dzisiejsza pogoda pozostawiała wiele do życzenia. Lody, pyszne jedzenie, playstation i mecz wieczorem :) Tak ostatnio tego brakuje...
Dziś chciałabym Wam pokazać zdjęcia, które czekały długo na publikację, ale przez moją nieobecność nie mogłam ich dodać. Na szczęście look z tego wpisu idealnie wpisuje się (jeszcze) w panującą pogodę.
Płaszcz mogliście zauważyć w jednym z ostatnich postów ze stylizacją. Jest rewelacyjny i cieszę się, że zdecydowałam się na jego zakup. Reszta jest stonowana. Ulubiony sweter z półgolfem, grafitowe jeansy oraz cudowne botki ze sklepu suzana.pl, które niedawno trafiły w moje ręce. Wreszcie trafiłam na buty na sezon jesienno-zimowy tak świetnego wykonania! Myślę, że jeszcze mi posłużą.
Nie mogło być inaczej, dlatego... :) Torebka, rękawiczki oraz zegarek również w czerni. Jeśli chodzi o torebkę, mam ją już kilka miesięcy, pokazywałam Wam na instagramie. Sprawdziła się idealnie w podróży (kiedy byliśmy we Wrocławiu), na uczelnię, do pracy i na co dzień. Mimo swoich niewielkich wymiarów, jest baaardzo pojemna i nawet nie wiecie, ile się w niej mieści ;) Natomiast jeśli rękawiczki to tylko od Napogloves. Wszystkie mam od nich, a to dzięki ich kompatybilności z ekranami dotykowymi. Dla mnie to bardzo ważny element!
Zostawiam Was ze zdjęciami, a ja lecę spać, bo przede mną jutro dłuuuugi dzień.

płaszcz, spodnie BERSHKA | sweter SINSAY | torebka FABIOLA | botki SUZANA | zegarek ELIE BEAUMONT | rękawiczki NAPOGLOVES

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny szary zestaw
    W oko wpadł mi płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja. Bardzo mi się podoba

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. wygladasz genialnie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw jak najbardziej w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chce ten płaszcz! Cudowny... :)
    Super wyglądasz :)

    Buziaki,
    Otianna.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! ale super wyglądasz :D zakochałam się w tych butach, gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń