czwartek, 12 lipca 2018

WIKLINOWA TOREBKA - KOSZYK

Zwykle nie daję skusić się na sezonowe hity, ale tym razem... przepadłam. Zakochałam się w wiklinowych torebkach - koszykach! Czyż nie wyglądają pięknie? :) Moją dorwałam w świetnym butiku, który znalazłam na instagramie. Cena nie jest wygórowana jak w innych sklepach. Przy zakupie torebki zdecydowałam się również na świetną, białą sukienkę. Widząc ten popularny kombinezon z Zary, który jest teraz na co prawie drugim profilu na IG, nie ma co porównywać z sukienką, którą mam na sobie. Przyjemny materiał, idealna na lato! A na dodatek uwielbiam biały! I nawet przy moim wzroście nie wygląda źle! ;) Natomiast buty udało mi się dorwać w poniedziałek w... Lidlu! Przy okazji spożywczych zakupów trafiły się takie śliczne espadryle za całe 28 zł (sprawdźcie, może jeszcze są?). I stylizacja gotowa! Jest lekko i dziewczęco. Jak Wam się podoba?

Biżuteria z którą nie rozstaję się od długiego czasu, czyli minimalistyczna bransoletka i zegarek marki Daniel Wellington. Pod zdjęciami znajdziecie kod zniżkowy dla Was :)

Pytacie co u mnie - ostatnie miesiące nie były najlepsze, dlatego było mnie tu mniej. Teraz muszę się oszczędzać, odpoczywać, dlatego myślę, że znajdę czas i wrócę do pisania postów na blogu :) Buziaki!

sukienka i torebka UBRANE SKLEP | espadryle LIDL | bransoletka i zegarek DANIEL WELLINGTON (na kod heart macie 15% zniżki na zakupy ze strony - kod ważny do 15 sierpnia)

3 komentarze:

  1. Ale pięknie i dziewczęco <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te koszyki! Mocno zastanawiam się nad jego kupnem ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie uwielbiam białe sukienki i koszyczki! :)

    OdpowiedzUsuń